HJEM / Arrangement / Generalforsamling 2018

Generalforsamling 2018

10. marts 2018: Der afholdes ordinær generalforsamling i CANUSA – Dansk Canadisk Amerikansk Venskabsforening lørdag den 10. marts 2017 kl. 13.30 i Middelfartsalen på 1. sal, på KulturØen, Havnegade 6, Middelfart.

Dagsordenen til generalforsamlingen:

• Valg af dirigent
  • Bestyrelsens beretning
  • Fremlæggelse af årsregnskab 2017
  • Budget 2018 og fastlæggelse af kontingent
  • Eventuelle vedtægtsændringer
  • Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleant
  • I tilfælde af, at der ikke stilles en ny bestyrelse, stemmes der om nedlæggelse af foreningen
  • Valg af revisorer
  • Indkomne forslag
  • Eventuelt

Af hensyn til det praktiske arrangement, bedes man venligst tilmelde sig senest mandag den 5. marts, på post@canusa.dk eller per sms til 40 40 72 12. Kun medlemmer har stemmeret til generalforsamlingen, men alle er velkomne. Ønsker man at stille op til bestyrelsen, bedes man skrive til post@canusa.dk.

Inden generalforsamlingen, har vi som det underholdende indslag.

Foredrag ved Michael Bo Christensen:

”Four Corners”

I de 4 stater Utah, Arizona, Colorado og New Mexico finder vi en masse nationalparker og andre naturfænomener. Navajo, Hopi og Apache stammerne lever her stadig, omend i reservater. Området har en særlig historie og geografi, som jeg holder meget af. I 2017 var jeg med Hopiguiden Lefthanded Hunter inde i Blue Canyon. Det blev et møde jeg aldrig vil glemme. I New Mexico var jeg på jagt efter hoodoos i særklasse da jeg besøgte Ah-Shi-Sle-Pah, der ligger i Navajo reservatet. Efter 30 km på støvede grusveje, fandt jeg det endelig og det var rejsen værd. Fra Utah vil jeg berette om nogle nye områder, som national park service har gjort